Implantologia

Implanty LublinImplanty stomatologiczne, czyli tytanowe śruby imitujące korzeń zęba, na które nakłada się zastępującą ząb koronę, to obecnie najnowocześniejsza technologicznie i najbardziej komfortowa dla Pacjenta metoda stałego uzupełniania braków zębowych. Dzięki implantom znów można cieszyć się pełnym uzębieniem i pięknym uśmiechem.

Wskazania do wszczepienia implantów

Implanty zębowe to idealne rozwiązanie dla osoby, która utraciła zęby własne wskutek próchnicy, nieszczęśliwego wypadku, chorób czy złego stylu życia, ale nie chce zakładać uzupełnienia protetycznego innego typu, np. protezy ruchomej.

Czy implanty zębowe są bezpieczne?

Współczesna medycyna uznaje implanty za najlepszy, najbezpieczniejszy i stosunkowo mało inwazyjny sposób rekonstrukcji utraconego zęba. U osób, które lekarz stomatolog zakwalifikował do zabiegu, implanty są bezpieczne i nie wywołują niepożądanych powikłań. W gabinecie Tymodental stosujemy implanty najbezpieczniejsze w swojej klasie, w pełni biozgodne, trwałe i mocne.

Wszczepiane implanty zębowe powstają z tytanu, który cechuje doskonała biokompatybilność w procesie osteointegracji, czyli zdolność do trwałego łączenia sią z tkanką kostną, bez ryzyka odrzucenia wszczepu przez organizm (odkrycie tej właściwości tytanu i zarazem rozwój implantologii stomatologicznej zawdzięczamy szwedzkiemu lekarzowi i nobliście – Perowi-Ingvarowi Branemarkowi).

Na czym polega wstawianie implantów zębowych?

Kwalifikację Pacjenta do leczenia implantologicznego poprzedzają skrupulatny wywiad medyczny i niezbędne badania. Następnie dentysta przygotowuje miejsce pod wszczepienie implantu. Podczas kolejnej wizyty tytanowe implanty zębowe wszczepia się w kość wyrostka zębodołowego szczęki lub żuchwy, w miejscu brakującego zęba.

Ranę po wszczepie zszywa się i pozostawia na 3–6 miesięcy, aż do całkowitego zagojenia się i pokrycia dziąsłem. W tym okresie wszczepiona tytanowa śruba zespala się z tkankami zębodołu. Na czas procesu osteointegracji Pacjent otrzymuje tymczasowe uzupełnienie protetyczne.

Po zrośnięciu się śruby z tkankami ciała lekarz ponownie odsłania implant, by do wystającej śruby przymocować stałe uzupełnienie protetyczne – rodzajem, kształtem, wielkością i barwą dopasowane do charakteru braku zębowego i do pozostałych zębów Pacjenta.

Czy wszczepianie implantów zębów boli?

Wbrew powszechnym wyobrażeniom zabieg wszczepienia implantu zębowego, przeprowadzany w znieczuleniu miejscowym, jest nie tylko mniej skomplikowany, lecz także dużo mniej bolesny niż chociażby wyrwanie zęba. Kto decyduje się na implanty, nie ma więc czego się bać. W Tymodental zabieg przeprowadzamy w komfortowych warunkach, troszcząc się o jego precyzyjne, prawidłowe wykonanie i o dobre samopoczucie Pacjenta.

Implanty zębowe Lublin – cena

Koszt leczenia implantologicznego jest ustalany indywidualnie, zależnie od liczby i rodzaju wstawianych implantów oraz zakresu zabiegu. Skontaktuj się z nami i umów na bezpłatną konsultację stomatologiczną, by poznać ceny za implanty zębowe w Tymodental Lublin.